S'HORT DE LA MÚSICA

Aquí sembram la il·lusió per créixer gaudint de la música. Pere Gonyalons Moll

ENGUANY ENS SENTIRAN!!!


Enguany no hi haurà vídeos, però......

ENGUANY ENS SENTIRAN!!!!

HOLA NINS I NINES!

Oh, Susanna

Aquí teniu la cançó per cantar i tocar amb la flauta. 

 Fes un clik al títol per saber què diu la VIQUIPÊDIA d'aquesta cançó:


Oh! Susanna




D'Alabama jo vinc ara
amb el banjo sota el braç
i me'n vaig cap a Louisiana
on l'amor m'està esperant

Oh, Susanna!
No ploris més per mi.
D'Alabama jo vinc ara
amb un banjo i un violí

Ahir vaig sortir pel vespre
i em va ploure a la nit,
però avui el Sol escalfa
i m'assecarà el vestit.

Vaig tenir un somni l'altra nit,
quan estava tot callat:
vaig somniar amb la Susanna
que venia tot cantant.

Aquí podem escoltar els nins i nines de 6è B que ja toquen la flauta ben bé!






Els nins i nines de 6è A ja la toquen amb la flauta i també la canten!

Ara queda millorar-la.